NewsLetter

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la zi cu noile informatii.

E-mail

Formare profesionala

Prezentare centru de formare profesionala

 

 

operator de date cu caracter personal nr.581

 

 

 

CENTRUL DE FORMARE PROFESIONALĂ - IAŞI

 

 

 

 

DATE DE CONTACT: 

 

Şos. Naţională nr. 1 ( lîngă fosta Fabrică de Ţigarete ),

 

tel / fax: 0232 / 270806

 

e-mail - cfpiasi@yahoo.com  

 

 

 

     AJOFM Iasi prin Centrul de Formare Profesionala organizeaza cursuri de formare profesionala avand in vedere prevederile O.G. 129/2000 aprobata prin Lg 375 /2002 privind Fomarea Profesionala a Adultilor si Normele Metodologice 353 / 5202 ale M.M.S.S.F. si M.E.C.T.privind Metodologia de autorizare si certificare a formarii profesionale a adultilor, fiind autorizat in 34 de ocupaţii conform anunţului din anexă.

 

     Personalul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca, cat si al Centrului de Formare Profesionala, care este direct implicat in procesul de formare profesionala a adultilor a participat si participa la cursuri de specializare si instruire pe linie de formare formatori, schimburi de experienta in domeniul formarii adultilor, realizand contacte de colaborare cu unitati de formare în diverse tari: Danemarca, Anglia, Franta, Italia, Grecia ş.a.m.d.

 

     Cursurile de calificare, recalificare, perfectionare, specializare si instruire sunt GRATUITE pentru persoanele in cautarea unui loc de munca aflate in evidenta Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca, si CONTRACOST pentru agentii economici interesati sau pentru persoane interesate de pe piata muncii. Taxele de scolarizare au fost stabilite in baza H.G. 377/2002, republicata si includ cheltuielile ocazionate de activitatea de formare.

 

     Perioada de desfasurare a programului variaza intre 1 si 8 luni in functie de complexitatea programului de formare profesională.

 

     Centru de Formare Profesionala organizeaza cursuri de calificare, recalificare, instruire, perfectionare si specializare atat pentru persoanele aflate in cautarea unui loc de munca GRATUIT cat si pentru agentii economici interesati sau pentru persoane interesate de pe piata muncii CONTRA COST.

 

Ocupatiile pentru care se opteaza implica:

 

  • un nivel minim al studiilor (dupa caz : scoala generala, scoala profesionala, liceu, studii superioare) in functie de conditiile impuse de fiecare program de pregatire in parte;
  • structura de desfasurare a cursurilor este pe module (pregatire teoretica / pregatire practica);
  • pregatirea teoretica se desfasoara in salile de curs ale Centrului de Formare Profesionala fiind asigurata de specialisti si cadre didactice cu experienta in domeniu;
  • pregatirea practica se axeaza pe instruirea de profil atat in atelierele Centrului de Formare Profesionala, cat si in cadrul agentilor economici de profil.

      Procesul de formare este urmarit si evaluat permanent, procentul de reinsertie pe piata muncii a absolventilor reprezentand un bun indicator al calitatii acestuia. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ANUNT

 

In conformitate cu art. 5 alin.1 din OUG 64/2009 si  a art.31 din Ordinul 2548/2009, intentionam sa accesam fonduri europene in parteneriat, in cadrul POSDRU, Axa 4. Partenerul trebuie sa contribuie la redactarea, implementarea , furnizarea de expertiza, resurse umane si materiale.

 

 Este important ca partenerul sa detina experienta in implementare proiecte PHARE si POSDRU si sa aiba experienta in domeniul IT.

 

 Cei interesati sa intre in parteneriat cu institutia noastra, sunt rugati sa ne trimita un CV institutional la adresa de e- mail : is_audit@ajofm.anofm.ro sau la fax. 0232264682 pana la data de 29.12.2010.

 

 

 ANUNT

         In conformitate cu art. 5 alin.1 din OUG 64/2009 si  a art.31 din Ordinul 2548/2009, au fost accesate fonduri europene in parteneriat, in cadrul POSDRU, Axa6. Ca urmare a renuntarii unuia dintre parteneri, dorim inlocuirea acestuia cu un  Partener ce trebuie sa contribuie la implementarea, furnizarea de expertiza, resurse umane si materiale.

           Este important ca partenerul sa detina experienta in implementare proiecte POSDRU.

            Cei interesati sa intre in parteneriat cu institutia noastra, sunt rugati sa ne trimita un CV institutional la adresa de e- mail :is_audit@ajofm.anofm.ro sau la fax. 0232264682 pana la data de 04.03.2011.

 

Printeaza aceasta pagina Trimite linkul via E-mail

Anunturi / Stiri

Joi, 03/04/2014

11 aprilie 2014 - BURSA GENERALA A LOCURILOR DE MUNCA

Citeste stirea
Marti, 28/01/2014

31 ianuarie 2014

Citeste stirea
Luni, 09/12/2013

10 DECEMBRIE 2013 - Mesajul Presedintelui ANOFM cu ocazia aniversarii a 15 ani de activitate a institutiei.

Citeste stirea
 

Trimite pe email

Închide
Subiect mesaj:
Adresa ta de email:
Numele tau:
Adresa de email a prietenului:
 
(Toate campurile sunt obligatorii)